Tävlingsresultat!

Jag är nöjd över mina kaniner trots att jag inte var det på tävlingen =)
 
Sävast Wentworth
Fredag:
Elwis startade Svår krokig x2. I första gick han på 3+2 en 3:e placering men för många fel för pinne (ingen i klassen tog pinne pga för många fel...)
I andra omgången så gick han på 1+2, iallafall så kom han 2:a och tog pinne! 
 
Lördag:
Elwis startade Svår krokig x2 idag igen, fast nu ingick resultaten i cupen.
I omgång nr 1 gick han på 4+1...
I nr 2 gick han på 2+1, vann klassen och tog pinne!
Han blev även Elit i höjdhopp. Nu taggar vi höjd SM i höst! :D
 
Söndag:
Elwis startade Svår rak x2 som också ingick i Pilens cup.
I omgång nr 1 gick han på 2+0, kom 2:a och tog pinne!
I omgång nr 1 gick han ut hårt på 0 fel. Blev ledaren inför finalen men fick 1 nedslag och 1 fel i korrigering, totalt 0+2, vinst och pinne!
 
Otroligt nog går han och vinner Pilens Cup 2012 (Svår Rak och Krok x2)! 
Nu är han 1 pinne från ELIT i rak och krok!!! Snutte ♥
 
 
Lilla Lakritz
Lördag:
Lakritz startade msv krok x2 och höjd ej elit.
I kroken nr 1 gick hon på 1+4, en 4 placering men tyvvär 1 fel för mycket för en pinne. Aja hon var en av dom som ledde i grunden. hon är så duktig i msv!
I nr 2 har jag för mig att hon gick på 2+2 eller nå sånt, minns inte riktigt...
I höjden var hon taggad men rev ut sig på 60 cm eftersom hon missuppfattade vinkeln och hoppade av lite för tidigt. Men jag är nöjd. Nästa gång tar vi det!
 
Söndag:
Det blev 2 st lätt rak för henne.
Hon gick på 0+1 i första, rev sista hindret (hummfrr) och i andra 0+0, pinne och msvklassning i rak också :D
 
Man kan inte tro att det är Lakritzo ♥
 
Nonstops Magma Hot Sauce
Fredag:
Misty startade Svår krokig x2.
I första gick hon på 3+2, vann klassen men hade tyvär 1 fel för mycket för pinne. Riktigt synd för hon var fin!
I andra gick hon på 2+2.
 
Lördag:
Hon startade Svår krokig x2.
I första gick hon på ?+? Minns inte :s
I andra gick hon på 2+1 och tog pinne! :D
 
Söndag:
Hon startade Svår rak x2.
I första gick hon på ?+?
I andra gick hon på 2+2 kom precis utanför placering :(
 
Misty kom 2:a i Pilens Cup efter Elwis :)
Filmer kommer :D
 
//Linnea

Kommentarer
Postat av: Elin

Herregud vad dina kaniner hoppar!! Nu kommer det inte ta lång tid innan de slåss med Sveriges toppelit ;)
En pinne kvar för Elwis till Elit, den kommer nog trilla in ganska fort, he he :)Han verkar hur duktig som hellst ju!!!!

Svar: Hahah! I hope soo :D
//Linnea

2012-08-28 @ 21:28:10
URL: http://starsbilder.blogg.se
Postat av: Tilda

Så duktiga! Fina bilder! :D

Svar: Tack! :D Bilderna på mina niner har Hanna, Maria och Wilma fotat.
//Linnea

2012-08-28 @ 22:36:24
URL: http://ponnikanin.blogg.se
Postat av: Hanna

Har jag bevisat att jag inte är en tattigt usel fotograf? :(

2012-08-29 @ 15:07:21
URL: http://Http://Typkaniner.blogg.se

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0