hm..

Fick några gissningar i det förra inlägget, en av kommentarerna hade rätt svar!

Vissa trodde det var Doris som skulle få ungar, vilket hon ska men det är ingen nyhet dock. Fast hon paras till sommaren.. Vem hade rätt svar då?
RÄTT MATHILDA!

Dock säger jag inget mer men ni kan få en liten ledtråd, jag är dock inte så bra på sånt här men vi kör på. Vad får du om du kombinerar regn och sol?
En liten ledtråd, hoppas ni fattar. ;)
 
Besök Mathildas blogg HÄR!
 
//Hanna - Gästbloggare.
• Ni finner mig även HÄR!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

En hoppkanin från Regnbågens kaninuppfödning!!?

2012-12-21 @ 14:52:16
Postat av: Celina

Hej!
Har du några tips om var man kan köpa kaniner från Luleå? :)

2012-12-21 @ 19:30:36
URL: http://www.celinaandersson.blogg.se
Postat av: Anonymaste tjejen :)

En hoppkanin som heter Regnbågen eller som kommer från regnbågensuppfödare !! :)

2012-12-25 @ 18:15:22

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0