Sjukstuga här hemma!

Idag var jag hemma från skolan. Har feber, ingen röst och hela skallen är fylld med snor. Låter inte fräsht men det är verkligheten för mig.
Kaninerna får roa sig i hagen hela dagen då.
 
Om ungefär en vecka måste jag lämna bort mina små odjur ett tag, men jag vet att dom kommer ha det bra och allt så det är nog inget att oroa sig över. Elwis ska ju även tävla på sin första Kistamässa med den inlånade föraren Lovisa, hoppas att lillemannen sköter sig även med henne.
"Matte, är jag inte söt?" Pussgurkan ♥
 
Känner mig inte så pigg på att plugga till alla proven imorgon... See u in hell! -.-
 
//Linnea

Kommentarer
Postat av: Moa

Krya! <3

2012-12-06 @ 17:07:35
URL: http://Moahelanatten.blogg.se
Postat av: Nova

varför ska du lämna bort dom? :o Krya på dej iaf ;)

2012-12-06 @ 17:23:12
Postat av: Amanda(dumle)

vem ska ha sväva? :) <3

2012-12-06 @ 17:41:25

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0