Svar på en fråga!

Johanna om Jag börjar redan nu!
Fråga: hur gör du så där så man skriver t.e.x HÄR så är det typ en länk som man bara trycker på sen?:)
 
Svar: Nu är jag inte den bästa på att förklara, men jag gör ett försök för eran skull! Du skriver t.ex HÄR. Sen så väljer du om du vill fylla i det med tjock text, kursiv text, understruken eller överstruken text. Du kan alltid ha vanlig text! Sedan infogar du texten.. 
När du infogat texten syns en liten ikon brevid bild ikonen, tryck på den ikonen..
Då kommer det upp en liten ruta där du fyller i URL och Titel.
Tryck sedan på Infoga
 
KLART!
 
//Hanna - Gästbloggare
• Ni finner mig även HÄR! •
 
 

Kommentarer
Postat av: moa

Vad har du för kaninhinder Hanna? :-P

2012-12-17 @ 21:21:11

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0