Svar på kommentar.

 
Svar: Använder mig utav tre olika kameror, oftast bara två av dem. Canon EOS 1000D och Canon EOS 50D, anser dock att den sistnämnda är bäst utav dem. Sen kan det hända att jag använder en Canon EOS 350D också. Oblektiv jag använder är ju självklart Canon, ett standard och ett tele, kommer inte på nu vilken zoom eller vad de heter. Anser själv att Canon är bästa kameramärket och det är helt klart värt varenda litet öre! Sedan använder ja mig också utav en blixt, som jag inte heller vet vad den heter, tyvärr.. 
 
Och tack så mycket, det värmer i hjärtat, verkligen, kul att du tycker att jag tar fina bilder! 
 
 
Sist av allt.. 

God jul alla Linneas bloggläsare, hoppas ni får det awesome! 
 
/Maria

Kommentarer

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0