Tredje gästbloggaren

Hej, då är det väl min tur att presentera mig, den tredje och sista gästbloggaren. Jag heter då Lovisa och jag ska ha Elwis hos mig ett bra tag, över Kista i alla fall. Jag ska då tävla han där, det blir riktigt roligt. Jag har haft han tidigare iår och jag kan ju säga att han utvecklats nå enormt sen i somras!
Jag brukar blogga på klippanskaniner så när kan ni läsa mer :) Jag kommer bara  blogga här lite då och då så jag är mer aktiv på min blogg. Jag kommer skriva på min blogg om kaninerna i största del och där ingår även Elwis. 
 
Jag är då medlem i Norrbottens Kaninhoppare, alltså samma klubb som Linnea och Hanna.
 
Jag heter  då Lovisa som jag redan sagt jag har fått nu igår en fjärde kanin som var efterlängtad! Plus att jag tar han om Elwis nu ett tag framöver. Jag är 16år och bor i Piteå. På min fritid så brukar jag umgås med mina vänner, shoppa, rida och vara med kaninerna självklart. Kaninhoppningen är ju en självklarhet. Jag går första året på gymnasiet, barn och fritid, den bästa linjen tycker jag.
 
Ja det var ju lite om mig i alla fall. Om ni har några frågor så är det bara att ställa dom :) Ni kan läsa mer om mig här.
 
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0