Var nervös

För första gången på länge var jag nervös när jag skulle tävla. Jag brukar mst bara vara taggad men aldrig pirrig och nervös, nästan så man inte ens vill.
Det var alltså i helgen det blev så när jag skulle hoppa längdhopp med Elwis. Jag var så rädd att han aldrig mer skulle vilja hoppa längd så han brassade på 220 cm på debuten, men lillemannen gjorde sitt bästa för min skull och hoppade tillåmed 180 cm. 2 meter vart för jobbigt tyckte han. Mattan är dessutom lite halkigare än grus, men jag tror att säkerheten på matta kommer eftersom.
 
Elwis hoppar 160 cm och tar sin andra pinne på sin andra längdstart.

Elwis gör ett fint försök på 2 meter.
 
Det var en konstig känsla att vara nervös när jag inte varit det på ett tag, om ni förstår vad jag menar ;)
 
//Linnea

Kommentarer
Postat av: Elin

Ha ha, välkommen till de normala människornas värld där det är standard att vara nervös när man tävlar ;)

2012-12-10 @ 22:09:17
URL: http://Www.starsbilder.blogg.se
Postat av: Greta

Åh vad duktig han är! :D

2012-12-11 @ 13:51:27
URL: http://www.kaninbodan.bloggplatsen.se

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0