Vilka hinder jag har!

Fick en fråga om vilka hinder jag har. Jag väljer att ta upp det i ett inlägg så får alla veta! :)
 
Det roliga är väl att jag har 12 olika hinder, varav 10 är riktigt skrot haha! Men jag visar dom 2 hinder som är användbara, jag ska köpa ett nytt hinder till och börja med, sen får jag väl fylla på hinderparken eftersom.
 
Det första hindret är "Enkel V" gjort av Linnea Nordberg, ägaren av denna blogg. Hon gav det till mig i födelsedagspresent i år och har visat det på bloggen tidigare vet jag. Användbart och bra hinder, svårt när man har en snabb kanin som tar bommen i framkant..
 
Det andra hindret är "WM" gjort av Libraartic. Jag fick det hindret i julklapp förra året, riktigt snyggt och användbart. Dock var det allt för dyrt.. Fast det är ju bra gjort så whatever.
 
Snart är det jul och jag taggar kista mer än julafton, bara 14 dagar kvar!
//Hanna - Gästbloggare
• Ni finner mig även HÄR!
 

Kommentarer
Postat av: Clara

*AVIS*

2012-12-18 @ 18:46:21
URL: http://kanintjej.blogspot.com

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0