Svar på tal!

Anonym om Städa, städa, städa...:
En liten tanke bara om du vill göra hindret godkänt för tävling, gör det isf bara 50 cm högt eftersom det är elitklassens höjd :)

Svar: Tack för din tanke, men det är inte meningen att den högsta bommen ska vara 57 cm hög utan det blir höjden på själva ponny-plattan.
För det första så bygger jag alltid godkända hinder. Varför ska jag ens slösa pengar och tid på något som inte ens är godkänt inom SKHRF?!

Jag har räknat ut att priset på hela hindret kommer ligga på 800:- så det blir ingen billig grej...


Svaret var inte menat som aggressivt, utan jag vet vad jag sysslar med. Dessutom så blir jag SÅHÄR irriterad när folk skriver anonyma kommentarer!

Så tack snälla, tänk på det alla fina läsare! :)

//Linnea

Kommentarer
Postat av: Nightflies

Jag har helt missat att du skulle bygga ett MLP hinder det vill jag också ha fast med en G1:a!!! Va roligt! Tänkt på att beställa ett sånt specialdesignat från libra, tror inte att jag skulle kunna fixa det själv

2012-02-22 @ 19:36:37
URL: http://nightflies.webblogg.se/nightflies
Postat av: Linnéa

Haha den där kommentaren är nästan skrattretande, om du själv tycker du är så duktig, läs din kommentar några gånger så förstår du ;)



Du vet, för att ett hinder ska va godkänt för tävling måste det "sticka upp" en bit av hinderstödet ovanför översta bommen/märlan. Då blir hinderstöden automatiskt högre, för man vill ju ha lagliga hinder, eller hur? Så det är inte linnea i detta fallet som inte vet hur man bygger hinder, utan faktiskt du själv! :) Haha synd för dig..



Var bara tvungen att kommentera, höhö ;)

2012-02-22 @ 19:49:45
Postat av: <3Ellen!!

kommer bliu undrebart :D

2012-02-22 @ 20:16:38
URL: http://www.karamellen-ellen.blogspot.com
Postat av: Nightflies

sv: ja det var iof länge sen jag beställde något hinder nu men förr kunde man det, jag tror säkert att det fortfarande går men det är givetvis mkt dyrare, att göra en pony eller två kan tänkas dra en del material och jobb än de ordinarie hindrena :)

2012-02-22 @ 20:26:32
URL: http://nightflies.webblogg.se/nightflies
Postat av: Johanna

Hur är reglerna om man har prylar uppe på hinderstöden då? Typ om jag skulle göra ett pony-hinder vill jag ha två my little ponys uppe på hinderstöden om du förstår hur jag menar. Räknas de som "uppstickande" då eller räknas de inte eftersom de bara är dekorationer? :)

2012-02-22 @ 22:58:11
URL: http://viciousme-hogge.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Linnea där uppe: jag förstod inte din kommentar till en procent, nej jag är inte trög, jag tycker bara du förklarade lite dåligt. Sen vet jag inte om jag missuppfattat din kommentar men jag tycker att har man inget vettigt att säga så behöver man inte kommentera alls, speciellt inte om du ska vara en aning dryg. Tyvärr men så tycker jag. Jag vet att linnea alltid bygger lagliga hinder, för jag känner henne och vet att hon är en vettig människa.

2012-02-23 @ 07:49:13
URL: http://typkaniner.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag igen, förlåt men nu förstår jag.. trodde du Linnéa "däruppe" var den anonyma komenatorn, haha förlåt x) Trodde du skrev till (MIN!!!) Linnea som driver bloggen, haha.. Jojagvet nu var jag trög ^^

2012-02-23 @ 15:08:38
URL: http://typkaniner.blogg.se/

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0