2 st superfina kaniner säljes!

Hjälper min kompis Sandra att hitta ett bra hem åt hennes kaniner.

Sandra: Nu har jag tagit detta tunga beslut att sälja mina långöron. Jag har inte samma intresse som jag hade tidigare. Om de finns intresse så säljer jag dom. Hemmet är viktigare än priset och bur mm. kan man köpa till.

Tolvkvadratens Be My Friend "Kompis"

Sandra om Kompis: Kompis är en cool och snäll kille. Han har aldrig bitit någon utan han slickar en på händerna istället.
Jag har tränat han på att gå lös vilket funkar toppen han håller sig på gården.
Han är en renrasig dvärgvädur (stamtavla medföljer).
Han är född 2011-07-08. han är färgen viltzobel.

Han har börjat träna hoppning och hoppar lätt i rakbana och mini och vissa lätthinder i krok. Han har oftast bra fart och har dock inte riktigt lärt sig mäta avståndet ännu och kommer oftast nära, men de sköter han själv och hoppar ändå rakt upp och ner. Har ej startat innom SKHRF än.
Tror denna kanin kan gå bra med rätt förare och med rätt träning.

Elsa Drömmarnas Drottning "Elsa"


Elsa är en go tjej som älskar barn. Hon går lös på gården och är hur snäll som helst.

Elsa är klassad medelsvår i krok och lätt i rak hon har oftast bra fart och är rätt säker på hinder. Hon har gått otroligt bra under sommaren 2011 och där efter slutade jag tävla. Hon har inte debuterat medelsvåren ännu och hon kan gå långt med rätt förare och med rätt träning.

Inget krav att någon av dom ska komma till hopphem då de passar lika bra som familjekaniner.
Dom är vana vid hundar och är lätta att hantera!

Mejla till
[email protected] vid intresse.      SÅLDA!

//Linnea

Kommentarer
Postat av: Johanna

Är det vandligt att vädurskaniner dör fort eller när dem är gamla typ hur gamla bli dem???

2012-01-23 @ 17:51:24
URL: http://www.johannasundling.devote.se
Postat av: Janina

Hej,Jag är intresserad av Kompis & Elsa :)



Du kan mejla mig så kan vi prata där :)

2012-01-24 @ 18:02:30
Postat av: janina

Haha,oj råkade komentera på din blogg men skulle komentera på sandras XD

2012-01-24 @ 18:03:14

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0