Bilder i snön!

Nu var det längesedan jag fotade lite bilder på kaninerna i snön! :D





















Det kommer fler snart när jag får tid att ladda upp ^^

Svar på tal! #3
Sara Larsson om Svar på tal! #2:
Jag förstår inte argumentet "Jag är professionell uppfödare av just färgen agouti, därför jag väljer att vara anonym". Om man är professionell uppfödare bör man väl stå för sina åsikter? ...Annars känns det inte så... professionellt. I övrigt har jag ingen aning om påståendet är rätt eller inte då jag inte har gerbiler, så det tänker jag inte diskutera. Men för att öka trovärdigheten i sina påståenden bör man kunna stå för dem.

Svar: Håller med dig Sara om att det inte låter så professionellt om man inte kan stå för sina åsikter...
Skulle också vara kul och veta vad "Anonym" har för uppfödning ifall någon är intresserad av gerbilungar :)

//Linnea


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tycker också att det låter rätt så oproffesionellt.. Sedan får hon säkert fler intresserade om hon länkar här också, för hon gav ju som ett sorts tips. Inget dumt sagt kom i hennes kommentar iaf, så hennes namn skulle ju inte göra större skada?

2012-01-10 @ 20:43:31
URL: http://typkaniner.blogg.se/

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0