Svar på tal! # Morgan special!

Lisa om Enormt saknad!:
Vad var det för ras/päls typ?

Svar: Morgan är bror med Lakritz, men dom är helt olika utseende mässigt.

Klicka på bilderna för förstoring.
 
Morgan R.I.P.            Lakritz

Skillnaden på dom var att Lakritz har fällda öron och slät päls.
Morgan hade lite angora-drag i sig. Tror att pälstypen kan vara furch? (Han har bebis päls på bilden, så det är därför huvudet är lurvigt)

Rasen är gud vet vad, men mamman såg ut som någon dvärgvädurs korsning.

Mirra om Enormt saknad!:
Vad hände med honom?

Svar: Morgan hade en medfödd lungmissbildning som var dold när vi köpte honom. 
När han sövdes ner inför en kastrering så avled han utav narkosen. Det var kanske lika bra eftersom han annars hade levt med ett jobbigt andningsfel.

Är så klart jätte ledsen över detta då han var kaninen med mest fantastisk personlighet jag någonsin träffat!


Vila i frid lillgubben! Du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt ♥

Hoppas att ni blev nöjd med svaren!

//Linnea

Kommentarer
Postat av: Nightflies

vilken söt kanin älskar dem som ser ut som nallar :)

2012-01-23 @ 21:47:48
URL: http://nightflies.webblogg.se/nightflies

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0