Elwis svår i båda + pinne!

I torsdags for Elwis och tävlade rak på Ängskolan med "skötaren" Lovisa!
 
Min pöjk var tydligen duktig och sprang utan att stanna men gick på 1+2 och slarvade rejält i finalen (typiskt Elwis i msv... ) fast dom lyckades få en andra placering och pinne. Äntligen SVÅR i båda :D
 
Idag tävlade dom svår rak x2 (hans svårdebut i rak). Är inte helt säker på resultaten! Lovisa kommer med dom korrekta!
 
I första raken gick han på 1+1 och fick pinne på debuten! :D
I andra raken verkar han ha blivit tröttare men gick ändå på 1+2. Jätte stolt över min lillkille <3
 
Tack Lovisa för att du tävlade min finkille, hoppas att ni hade kul ;)
Bilder från idag kommer när jag fått det. Här är bilder från i torsdags!
 
Ful nini jag har :( Men vad spelar det för någon roll när man är bäst?
 
//Linnea

Kommentarer
Postat av: Greta

Grattis!

sv: Usch ja, det förstår jag! Man längtar ju typ alltid hem till djuren när man är borta.. :)

Svar: Tack! Ja ;)
//Linnea

2012-07-21 @ 23:08:18
URL: http://kaninbodan.bloggplatsen.se

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0