Kaninbäbisarna är födda! :D

ÄNTLIGEN säger jag bara!
 
Nu har både Ceas (Pinglans Gt Ch Cetacea och Rengnbågens Gt Ch Power of Love) kull kommit hos Grenens kaniner.
Det blev 5 st bäbisar, 2 st viltgrå, 2 st gul/svarta japanbrokade och 1 gul/svart japantecknad. Är inte så jätteförtjust i någon utav färgerna men vad spelar det för någon roll när kaninen är bra?
 
Sagas (Diamonds S Ch Cherub of the Mist och Stjärnan's Gt Ch Cheraton) kull är också här nu hos Khaos kaniner.
Det blev 3 st små knoddar, vet inte färgerna exakt men på bilden ser det ut som 1 blå och 2 st madagaskar eller viltgrå.
 
Tror dock inte att jag kommer få någon unge från Khaos eftersom det är så många som vill ha en sån bäbis, hoppas iallafall jättemycket att jag får en snygg och fartig tjej :)
Bild på Hannas kanin Daisy som är färgen gul/svart japanbrokad.
 
Vilken unge och färg hade ni velat ha av dom 2 kullarna?
 
//Linnea

Kommentarer
Postat av: Sanna

Japanbrokad tycker jag :D

2012-07-19 @ 09:21:45
Postat av: Mirra

Japanbrokad är jag väldigt förtjust i!
Speciellt nu när jag precis har fått en :D

2012-07-19 @ 10:56:42
URL: http://mirramarika.blogg.se
Postat av: Nadja

En blå eller japanbrokad :)

2012-07-19 @ 15:19:06
URL: http://smasotaniner.blogspot.com/
Postat av: Victoria

japanbrokad hade jag valt :)

2012-07-19 @ 17:58:01
URL: http://vickevictoria.blogg.se
Postat av: Greta

Eftersom du har en gul och en svart hade det ju varit roligt om du skaffa en gul/svart också, brokad eller inte. ;)

2012-07-20 @ 10:19:43
URL: http://kaninbodan.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Hej! Jag hamnade på din blogg av en slump faktiskt, och tycker inte du borde ha en kanin efter Cea, hon har varit oerhört agressiv hos sin ägare, och har agressivitet i släkten , vilket innebär att hon kommer föra vidare det också. Satsa på en Sagabebbe i så fall , även om chansen att du får en inte är så stor tyvärr. Tänkte bara om du kanske ville veta , för Tina och Elin håller det ganska doldt då det helst inte ska komma fram som du kanske förstår.

Tack på förhand , Johanna! =)

Svar: Jag har faktiskt inga problem med det, vill man ha bra hoppvara så brukar kaninen oftast ha lite humör. Kaninen blir ju också som man gör den.
Joo, vill ju ha en sagabäbi, men som du sa så är risken väldigt liten tyvär...

Tack för tipset iaf! :)
//Linnea

2012-07-20 @ 22:19:10
Postat av: Alva

En japanbrokad från den första kullen skulle vara kul :)

2012-07-23 @ 21:54:53
URL: http://alvajonasson.blogg.se

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0