Varit hos Hanna!

Idag efter sommarjobbet så for jag och Elwis med bussen till sunderbyn och hem till Hanna :D Wilma var även där en stund och så gick vi hem till Wilma och hälsade på Tor (Midgårdsolens Tor) som hon lånar hem till Tsi som ska paras imorrn.
 
Vi fotade kaninerna lite och sprang med dom, så bilder kommer snart!
 
Här kommer bilder på Lakritz som var fotomodell efter längdhoppet ♥

Duktig flicka ♥♥♥
 
Ska även anmäla mig till tävlingen i Piteå på söndag.
Då ska jag tävla msv rak x2 med Elwis (hoppas att han går upp till svår), lätt rak x2 med Lakritz och Einar (hoppas att båda går upp till msv!) och höjdhopp ej elit med Elwis och Lakritz :D
 
//Linnea

Kommentarer
Postat av: stina

söt

2012-07-14 @ 16:55:17
URL: http://fotohoppet.blogg.se

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0