Solen skiner, himlen är blå, vad det är skönt att leva då!

Härligt väder ute så jag höll mig från datorn igår.

Jag har fått bilder från midnattsolscupen på Elwis och Lakritz, här får ni dom:


Emma Jonasson har fotat.

Emma Jonasson har fotat.

Emma Jonasson har fotat.

Wilma Eliasson eller hennes mamma Annika har fotat.

Wilma Eliasson eller hennes mamma Annika har fotat.

Wilma Eliasson eller hennes mamma Annika har fotat.

Wilma Eliasson eller hennes mamma Annika har fotat.

TACK för bilderna! Jättesnällt :D

//Linnea

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig din kanin är <3

Och suuper duuper mega sööt <3 :)

vart köpte du henne?:)

2012-06-14 @ 13:37:45
Postat av: Julia

Hejsan!

Åh, vad dina kaniner är duktiga på att hoppa! :)

2012-06-15 @ 09:52:38
URL: http://kaniners.devote.se/

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0