Topplista!

Nu har jag fått en massa fina bloggtips!
Kommer beta av alla nu när jag har tid att blogga.
Idag får ni en topplista! :)

• Bästa selen = Bröstsele
• Finaste Libra Artic hindret = Gamla Kina eller Lets Jump typ...
• Min favorit ras = Hoppkorsning med vädursöron eller Dvv Rex gillar jag också
• Mina burmått = 150x70x70 på min fackare och den ensamma uteburen på ben
• Antal selar och koppel = 8 selar och 6 koppel
• Favorit kaninfärg = Siamesmantlad, vit svart japantecknad, madagaskar/ siamessobel brokad
• Roligaste tävlingen jag varit på = Midnattsolscupen 2012
• Vinstrikaste tävlingen jag varit på = Tror det var när Elwis van både lätt rak och krok klasserna och blev msv i båda, Lakritz tog sin första pinne i banhoppning! :D
• Antal djur jag äger/ har ägt = 3 kaniner (Morgan, Lakritz, Elwis och så har jag haft Icosi på foder fast det räknas inte) och 6 gerbiler (Bella, Mini, Piff, Puff, Tigris och Syrran)
• Fodret jag använder = Carrier

Bloggar från Vickes mobil så kan inte bifoga en bild :(

//Linnea


Kommentarer

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0