Utmaning!

Jag har blivit utmanad av Sara!
1. Varför skaffade du kanin och vad fick dej att bli intresserad av kaniner?
Jag ville ha ett lite större husdjur som pappa samtidigt inte var så jätteallergisk mot.
Min kompis hade en söt liten kanin som jag tyckte var så snäll och gosig så det var väl det som gjorde mig lite intresserad. Jag har alltid haft ett stort djurintresse så jag säger inte nej till något djur ;)

2. Vad skulle du göra annorlunda om ingen skulle bry sej?
Förstår inte riktigt frågan... 
Jag bli ledsen och förtvivlad, känna mig oförstådd och irriterad. Livet hade varit hemskt...

3. När du är runt 70 - 80 år, vad tror du har betytt mest i ditt liv?
Svår fråga... Kanske alla bra minnen man har med sig (om man minns något, haha).

4. Om du hade en kompis som var precis som dej, hur länge tror du ni skulle vara vänner?
Hmm, inte så länge max 3 år kanske. Skulle inte ha stått ut med den kompisen så länge iallafall.

5. Finns det någon betydelsefulll i ditt liv som du skulle kunna ofra för oändligt mycket pengar?
Jaa...

6. Vad skulle du tänka/göra om din kanin hade 1 minut kvar å leva?
Bli så ledsen och förtvivld, och försöka få ut det bästa av dom sista sekunderna ♥

7. Det bästa i livet som hänt dej är?
Att jag upptäckte kaninhoppningens/kaninernas tjusning ;)

8. Vad tycker du livet är värt att leva för?
Mig själv...

9. Finns det något som kan få dej att sluta med kaniner?
Om jag hittar något mer kul, men tveksamt det haha :P

10. Finns det något som hindrar dej från att göra något du verkligen vill?
Nej, kanske mina päron?

Jag utmanar klippanskaniner.blogg.se och fotoryttarnas.se's Emma
1. Favoritdjur?
2. Hur ser en perfekt tävlingsdag ut?
3. Finaste kaninhindret från Libra Artic?
4. Vad är lycka för dig?
5. Om du fick 1 000 000 kr vad skulle du göra med dom pengarna?
6. Berätta om din bästa framtida dröm?
7. Det bästa i livet som hänt dej är?
8. Vad tycker du livet är värt att leva för?
9. Hur  ska din perfekta ponny/häst vara??
10. Bästa webbplatsen du vet?



//Linnea

Kommentarer
Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

Du missar väl inte våran header-utlottning? :)



http://asslatjejerna.blogg.se/2012/june/nu-lottar-vi-ut-en-header.html#comment

2012-06-04 @ 16:24:27
URL: http://asslatjejerna.se
Postat av: Ella

Hej Jag är ägare till en kanin och när vi hade köpt henne så hoppade hon fint och så men nu vill han knappt gå :/ Hon har alltid varit ett mat vrak och vill äta i stället för att arbeta .

2012-06-04 @ 19:57:14
Postat av: viktoria

sv: vi kan inte göra annat än att hålla tummar och tassar och hoppas på att bäbis mår bra snart! <3

2012-06-04 @ 22:08:19
URL: http://viktoiravanamnet.blogg.se/
Postat av: Sara

Kul att du svarade!

På fråga 2 menade jag att om ingen skulle bry sej vad du än gjorde, hur konstigt det än var. Vad skulle du göra då? :)

2012-06-05 @ 11:28:33
URL: http://beautifulskaniner.blogg.se/

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0