Hinderbygge!

Uppdaterade inte igår tyvärr som ni märkte, men jag hade dagen full av läxor, kaninrastningar och framför allt hinderbygge! Har en beställning just nu på totalt sex hinder, närmare bestämt schacket, vattengrav med högbojen, fyran, Xet, halvtvåan och ett rättuppstående.

För övrigt har jag en hyyyyperbrunstig hona just nu vid namn Siri.. Jag som hoppades att hon skulle ta sin sista pinne i rak till medelsvår på lördag men det kan jag glömma nu. För när hon är brustit vägrar hon hoppa. Anledningen att jag vill klassa upp henne i rak också är för att jag vill starta påskcupen den 9e april med henne. En relativt stor cup i vår klubb och då jag placerade mig som tvåa där förra året med samma poäng som vinnaren så hade det inte varit fel att ta hem den stora pokalen nu ;) Kom såklart tvåa med en annan kanin, Albin.

För att skryta lite kan jag lägga till att Siri vunnit alla sina pinnar hittills! Totalt fem vinster alltså.
/linnéa


Kommentarer

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0