Presentation! #Emma

Hej!
Eftersom jag har fått möjlighet att gästblogga här hos Linnea så tänkte jag passa på att presentera mig först. Mitt namn är Emma Jonasson och mig hittar ni på fotoryttarnas. Jag äger två kaniner (tre med min lillasysters) och en katt. Förutom att tävla i kaninhoppning rider jag, vilket jag gjort i många år nu. Men under mina inlägg här kommer jag att fokuserar på kaninhoppningen. Några faktainlägg blir det inte, eftersom jag tycker att många andra kan mycket mer än mig.

Jag bor i Sundsvall och går i 7:an, dvs jag är snart 14 år (8 April!). Mina kaniner heter Bella Notte och Snöflingans Magnum Temptation, Bella och Tempe. Bella är en svartbrokad dvärgvädur som snart fyller två år, inga pinnar för damen än, vi får se om hon någonsin tar en. Tempe är en viltgrå vädurskorsning som fyllt ett år, han är msv i rak och krok, en pinne i krok har han samlat på sig.

Två saker ni inte visste om mig:

Jag är helt hopplös när jag sover, jag är helvild. När jag vaknar brukar det sällan se ut som när jag somnade i sängen, haha. Att lakanet ligger längst ner i sängänden är inte allt för vanligt, att jag hamnat under madrassen händer också då och då.

Böcker, böcker, böcker... Jag tycker det är jättekul att läsa och läser helst Stephenie Meyers böcker, verkligen en författare som lyckats. Fast mina vänner kan tycka jag är lite jobbig när jag läser i skolkorridoren och bara mumlar när de pratar med mig.


Hoppas ni kommer uppskatta de inlägg ni får läsa från mig.

Kram Emma!


Kommentarer
Postat av: <3Ellen!!

hihi när har du ritat klart bilden?? ;)

2012-03-24 @ 21:51:52
URL: http://www.karamellen-ellen.blogspot.com
Postat av: <3Ellen!!

då menar jag till linnea :)

men hej hej!!

2012-03-24 @ 21:52:36
URL: http://www.karamellen-ellen.blogspot.com

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0