Tävlingsresultat!

Idag tävlade jag med mina kaniner Elwis och Lakritz.

Sävast Wentworth
Fina, fina Elwis! Han gjorde ett superfint lopp på 0+0 och vann Klassen Lätt Krokig x2!
En pinne kvar till msv i krok.
Elwis har aldrig varit så fin som han var idag! Han sprang igenom banan utan att stanna och nosa en ända gång ♥
Jag höll på att börja grina för jag vart så glad att han äntligen sprang och fokuserade på sitt jobb.


Det var RIKTIGT kul att föra han när man slapp tjorva, utan bara hängde efter! :D ♥

Lilla Lakritz
Man var visst lite taggad idag?
Lill gumman slog sitt personbästa på 2+1 i Lätt Krokig x1! ♥
Så härligt att det börjat lossna för lilltrollet :D

Film på en superfin Lakritz! ♥ (Det slasksnöade när Elwis gjorde det fantastiska loppet, så det kommer endast att vara bevarat i mitt minne och inte på film...)



//Linnea

Kommentarer
Postat av: Filippa

Grattis!!

2012-03-17 @ 21:45:09
Postat av: Lovisa

Grattis!! BäbisElwis i mitt <3!!

2012-03-18 @ 17:23:40
URL: http://lowelovisa.blogg.se/

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0