Våffeldag fylld med hoppning!

Rubriken talar!
Idag har det då varit våffeldagen, men det blev en dag i vårhoppets tecken! Jag har nämligen sysslat med kaninerna och hoppningen nästan hela dagen.

Hoppningen gick prima och båda kaninerna var pigga och glada, Elwis var riktigt taggad och satte medelsvår höjd, tränade lite högre än lätt eftersom att han snart är medelsvår klassad.
Doris hoppade som vanligt fint och stort, så jag var mest nöjd över hennes positiva attityd till promenaden och det vackra vädret! :)
Nu börjar klockan närma sig läggdags och den första sommartids dagen är över för min del, så jag säger natti till er och bjuder på en arkivbild!



//Hanna


Kommentarer

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0