Bildbomb i vårsolen!

Idag har kaninerna fått vistas i stora hagen ca 2 timmar var. Passade då på att ta några bilder i det fina men stormiga vädret :)


Lakritz har rivit av sig massor med päls från benen och gjort ett bo åt "sina ungar". Fult som stryk! :(







Jag har dessutom anmält mig till tävlingen den 17 på torsdag i Sunderbyn.
Elwis ska debutera medelsvår rak x2 och Lakritz får hoppa lätt rak x2 :)

Är faktiskt ganska lugn inför tävlingen eftersom jag nu vet att Elwis inte kommer krasha och skada sig (var lite nojig inför msv...)

//Linnea

Kommentarer
Postat av: Sanna

Söta kaniner <3

2012-05-13 @ 22:41:45

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0