En dag hos Vicke!

Idag fyller Viktoria år så jag var hos henne och käka middag och tårta, mums! Vi invigde hennes nya systemkamera. Faktiskt kul :D

Nu har kaninerna fått vara i hagen i ca 1 timme var. Lakritz käkade mest gräs, Elwis kutade runt varv på varv. Ibland är det skönt att ha en kanin som motionerar sig själv och som samtidigt har kul.
Bobby var först lite luktig och snuskig men sen började han även springa på i några varv då och då. Ska klippa hans jättelånga och sylvassa klor imorrn. Är inte så taggad på att göra det själv så mamma får hjälpa mig lite eftersom jag inte riktigt har lärt känna Bobby än.

Funderar på att köra en liten lätt hoppträning med Bobby imorrn om jag hinner det. Skulle vara kul och se hur han gillar det.
Tänkte värma upp på en lätt/mini blandning först och sen höja till en riktig lättbana.
I hagen och sele har han så söta och studsiga skutt så jag tror att det kommer gå riktigt bra :D
 
Bild från Elwis första hoppträning och en bild från nu ↑
(Klicka på bilderna för förstoring)

Nu ska jag inte skriva mer eftersom det kan bli "tråk-varning". Ha det bra :)

//Linnea

Kommentarer
Postat av: Anonym

vrf tar du han om Bobby :?

2012-05-23 @ 16:39:46
Postat av: Anonym

från karamellen-ellen.blogspot.com

2012-05-23 @ 16:40:17

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0