Saker du kanske inte visste om Lakritz?

Fullständiga namn: Lilla Lakritz
Smeknamn: Lakritz, Lakritzo, Lakke, Fulis
Ålder: Fyller 2 år om 10 dagar
Favoritgodis: Banan
Favorit sysselsättning: Chilla lös på gården, äta lite gräs och springa i mammas trädgårdsland
Färg på selen och kopplet: Hennes tävlingssele är en bogsele i randiga regnbågsfärger och kopplet till den är orange
Bästa sovplatsen: På huset eller i en av toalådorna
Finaste posen:

Godase höt:
Från farfars fält
Bästa kaninkompis: ? Alla hatade Lakritz så nu hatar hon alla
Farligaste saken: Hundar, papperspåsar och hård vind
Roligaste leken med matte: Arga leken, hon blänger på mig och jag glor på henne. Sitta i knät är väl också helt ok.

//Linnea

Kommentarer
Postat av: Anonym

dum jävel

Svar: Du är dum. Så patetiska vissa personer är...
//Linnea

2012-07-16 @ 23:38:27

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0