Regnig dag

När jag kom hem från skolan regnade det, så kaninerna fick skutta i hagen i garaget istället för ute. Det var lite småmysigt.
Dom fick även prova Hannas födelsedagspresent helt frivilligt =)
 
Lilla Sväva halkade vilt omkring på golvet men hon lät sig inte hindras från att busa och räsa ändå... Tokan x)
Elwis tyckte först att det luktade gott på golvet efter Sväva, men efter några minuter så brydde han sig inte och ville utforska allt. Hindret verkade han tycka var lätt, för han klev bara över ;)
Sist ut men inte minst var världens bästa Lakritz ♥ Hon kom och bajsade ner hela golvet, tiggde godis samt halkade in i hindret ett x antal gånger så jag var tvungen att sätta en dörrmatta under :')
Lilla trollet var så söt så jag var tvungen att leka lite med henne. Jag sprang före och hoppade, sen kom hon efter, hoppade och fick godis. Efter att vi busat klart och hon bara satt hos mig och tiggde godis så myste vi lite och hade pusstund. Jag har lärt henne puss på komando haha! Bästa Lakritz, vad skulle jag göra utan dig? ♥
 
//Linnea

Kommentarer
Postat av: Nova

Gu va fint hinder! :D har du gjort det?

2012-11-05 @ 18:23:12
URL: http://novaasv.tumblr.com
Postat av: Greta

sv: Kan bero på foder osv. och ärftlighet också.
Mina honor får inte mycket mat nu, bara typ 0.5 dl. Medans Casanova får 1,5 ;) Udela har ju dock en "fin" ganska skev hakpåse nuförtiden...

2012-11-05 @ 20:37:38
URL: http://www.kaninbodan.bloggplatsen.se
Postat av: Greta

sv: Jobbigt läge ;) Ja, fast vet inte om grönsaker/frukt skulle vara så bra att ge varje dag...?
Vissa är dock bara smala över ryggen, hade en som aldrig kändes bra i hull, höftben och rätt tydlig ryggrad men sen när man kolla på insidan var den fet. Svårt att veta dock...
Jag ger rabbfor till mina.
Men hur gammal är Laktriz?

2012-11-06 @ 20:30:18
URL: http://www.kaninbodan.bloggplatsen.se

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0