Svar på tal & dagen!

Från: Clara
Hoppas du svarar :)
När min kanin är ute och hoppar i hagen så äter han löv, är det okej?
Kram!
 
Svar: Fallna löv som ligger på marken kan ha fryst, tinat upp, blivit torra och ruttnat då är det inte så bra att kaninerna äter dom. Mina kaniner älskar "mögliga löv" och stoppar i sig så mycket dom kan när dom är ute och änsålänge har ingen dött haha!
Det är nog ingen fara om dom inte äter så mycket av det, några löv dör dom somsagt inte av utan magen rubbas bara lite. Så du kan andas ut ;) 
 

Sväva matar in löv :P
 
Idag har alla kaninerna fått 1 timmes promenad, rena burar och varsin mysstund ♥
Har även tillbringat 4 timmar i garaget så nu har jag ont i halsen av allt sjungande, ni vill inte veta hur det lät när jag snickrade i min ensamhet med musiken på HAHAHAHAH!!!
 
Nu ska jag plugga lite spanska och sen sängen för imorrn är det skola igen :( Blä...

Ha det bra alla kaninfreaks! =D
 
//Linnea

Kommentarer
Postat av: Sanna

Min kanin äter också löv

2012-11-05 @ 16:23:26
Postat av: Beatrice

Alla våra kaniner äter löv så fort de kommer åt. Vi har haft kaniner i minst 13 år och hittills har ingen blivit sjuk av det...

2012-11-05 @ 18:13:13
URL: http://ebstli.blogg.se
Postat av: Clara

hehe, tack för att du ssvarade! ;)

2012-11-07 @ 14:08:32

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0