Svar på tal! #Kaninblogg

Frågat av My:
Hur skapar man en kaninblogg, som du gjort? Du har en JÄTTE BRA BLOGG!!
Kan du ge nåra tips hur du gjorde för att få den här bloggen så fin och så många läsare? Hur gjorde du för att få en så fin omslagsbild på Laktriz?
 
Svar: Kul att du gillar min blogg!
Det började med att jag ville starta en blogg om min kanin Lakritz. Då fick bloggen namnet SvartKanin eftersom Lakritz är svart och det skulle vara en kaninblogg. 
Det jag skrev var väl allt jag gjorde med Lakritz och tips som kunde vara roligt. Bloggen hade då ca 3 unika besökare om dagen. Sen ju mer jag bloggade och fler började känna till min lilla blogg blev den ju också mer "känd" och då ibland fick jag någon kommentar ;)
Igår hade jag 84 unika läsare och en hel rad kommentarer så jaa, det är ett bevis på att folk uppskattar min blogg!
Här kan ni kika in på några utav mina första inlägg :P
 
Header bilden på Lakritz har jag redigerat i Photoshop 5.0
 
Mina tips för att få en intressantare blogg:
• Skriv om saker du själv skulle vilja läsa och kommentera på
• Ladda upp mycket bilder, helst inte så himla ofta från arkivet
• Skriv helst inte för mycket text i ett inlägg och skriv bra svenska
• Kommentera på andra bloggar och be dom kika in på din, men var inte överdriven
 
Hoppas at ni får någon nytta av detta!
 
//Linnea
 

Kommentarer
Postat av: Johanna o Hogge

Håller med om tipsen!! Det är sånna saker som gör att man fortsätter läsa :)

2012-11-19 @ 20:27:09
URL: http://hogge.vimeddjur.se
Postat av: Elin

Oj! 82 unika besökare!! Själv är det 17 trogna unikisar som brukar kika in på min blogg... ha ha, har kanske något att lära av dig ;)

2012-11-19 @ 21:20:23
URL: http://starsbilder.blogg.se
Postat av: hanna

haha, du har mycket fler unika besökare än mig! ;] Älskar din blogg, och följer den via bloglivin! :)

Svar: Kul att du gillar min blogg! :D
//Linnea

2012-11-20 @ 08:48:15
URL: http://hannaskaniner.blogg.se

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0