Svar på tal!

Från: ARGAMYRAN
SNÄLLA DU BEHÖVER JU INTE BEHANDLA DOM SOM PORSLIN!! DOM ÄR JU OCKSÅ DJUR SOM DINA KANINER!!

P.s Jag menar inte att vara taskig D.s
 
Svar: En sak ska alla ha klart för sig, jag behandlar mina djur som jag vill så länge dom inte far illa av det. Så alla  ni som har något ni stör er på i min djurskötsel, jag kommer inte att bry mig om vad ni säger. :P Så äre, jag kan inte riktigt ta emot kritik från dom jag inte träffar irl och pratar med öga för öga. Du får gärna argumentera varför du inte tycker att jag ska vara snäll mot mina gerbiler när jag är lite tuff mot Elwis? Det hänger inte ihop i mina ögon.
Jag kanske missuppfattade dig, men du får förklara dig bättre nästa gång.
 

Jag är rädd om mina små djur, dock kanske det inte märks alltid med Elwis men jag skulle inte göra han illa. Så är det.
 
Rent ut sagt, stå för vad ni skriver! Blir så less på anonyma som tror att dom har något att säga till om...
 
//Jävligt arg Linnea

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du din lilla jävla argamyra, kolla ner på hur du sköter allt i din vardag innan du hackar på någon annan. Är inte du också rädd om dina djur, om du nu har några? Och om du inte har något bättre att säga kan du hålla igen. Linnea sköter sina djur som hon vill, okej?

2012-11-02 @ 12:30:06
URL: http://hannaasliv.blogg.se
Postat av: viktoria

LINNEA love you! ;)

2012-11-02 @ 15:09:16
URL: http://viktoriavanamnet.blogg.se
Postat av: Maria

MEN FOLKET, CHILLA PUNG!
Hon skrev aldrig att Linnea behandlade sina djur dåligt, hon skrev bara att de inte var porslin, alltså menade hon antagligen att det var för mycket daltande med djuren, right? Snälla, Linnea kan sköta sitt, ni behöver inte komma och börja 'hjälpa till' att bråka, eller vad fan man nu ska kalla det. Palla ens bry sig, och bara för att hon kom med sin åsikt behöver inte alla gå emot, det är såna kommentarer som man får stå ut med om man har blogg, pfft. pallar inte.

2012-11-02 @ 15:56:18
URL: http://randigapa.blogg.se
Postat av: Argamyran vill säga förlåt ;(

Förlåt jag menade verkligen inget illa menat.. Jag vet inte vad jag menade.. Förlåt det var vekligen inget illa menat.. Jag är så hemskt ledsen... :(
Förlåt...
Jag ville inte att du skulle bli så himla arg och jag ville inte mena något illa..
Jag tycker att du har jättefina djur och jag ÄLSKAR din blogg.. Jag följer den varje dag.. FÖLÅT SÅ HEMSKT MYCKET..
Jag gillar dina hoppbilder och du tar jättefina bilder
FÖRLÅT!! Jag ville inte mena något illa!! :)
Kram och ett stort Förlåt
P.s JAG ÄLSKAR DIN BLOGG D.s :D

2012-11-03 @ 11:36:22
Postat av: Argamyran vill säga Förlåt :(

Jag vet att du tar han om dina djur perfekt..
Jag trodde inte att du skulle bli arg men det hade jag också blivit om jag var du.. Dina "Kaninkaksrecept" Är Jättebra..
Jag säger inte såhär långa "Komentarer" Bara för att jag är feg men jag vet att jag har gjort dig arg o ledsen älskar din blogg och allt... Jag tänkte mig inte för innan jag skrev den där komentaren.. JAg har själv en kanin och är jätte försiktig med den och jag vet att du är jättebra djurskötare jag önskar att jag kände dig och kunde säga förlåt till dig öga mot öga så här kommer ett stort förlåt från mig: FÖÖÖRRRLLÅÅÅÅÅÅTTT LIIINNEEEAA JJJAAAGG ÄÄÄLLSSSKAAARRRR DDDIINN BLOGG OCH JAGG TYCCKKERR DDDU ÄÄÄRRR JÄÄTTTEE BRRAAA
FFFÖÖÖÖRRRRLÅÅÅÅTTTT!!!! JJAAAGGG ÅÅÅNNNNGGGRRAAARRR MMIIGGG SSSJJJUUUKKTTT MMMYYYCCCKKKETT ATTT JAAAG SSSSKKREEEV DDEEEEN DDDÄRRR KOOOMMMEEEENNNTTTARRREEENNNN!!!!! :)

STTTTTOOOOORRRRRTTTT FFFFFFFFFFÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRRRRRRRRRRRLLLLLLLLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅTTTTTTTTTTT

P.S Du får om du vill svara på mina komentarer i ett blogginlägg och skriva hur dum jag var förlåt

p.s Jag är absolut inte FEG D.s

2012-11-03 @ 11:50:19
Postat av: Arga myran vill säga förlåt

du behöver inte svara på mina kommentarer i ett blogg inlägg kram och Förlåt 1000 gånger

2012-11-03 @ 11:52:02

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0