Tävlingsresultat!

Idag var jag på en rolig men tröttsam tävling i ACKHs totohall.
 
Kaninerna skötte sig fint och matte var nöjd. Här är resultaten:
 
Sävast Wentworth
Elwis my little superstar ♥
I Elit rak nr 1 gjorde han på helt hyfsade lopp på 3+3 och blev 3/10.
I Elit rak nr 2 var han jättetaggad och blev grundens enda 1 felare, dock klantade han till det ganska mycket i finalen på 3 fel men det gör inget för han klarade det förbannade hindret HÖGRAKEN! Han blev även 3/10 denna gång och utanför placering igen. Osis ;)
 
MiniElwis går från klarhet till klarhet efter varje lopp, nu är certet nära!
 
Khaos Stjärnstoft
Lilla Sväva debuterade idag.
I lätt rak nr 1 var hon lite rädd och avvaktande, men hoppade grunden på 0 fel! Blev förvånad, men misstänksam om det skulle hålla i sig till finalen. I Finalen var hon lite snabbare, men ännu räddare så då rök det några frammbommar för jag valde att inte korrigera henne alls. 0+4 och precis utanför placering. Osis igen för mig ;)
I lätt rak nr 2 var hon lite tröttare men nu inte rädd alls så hon gjorde att fint lopp på 2 fel (filmen) och i finalen tog hon väl några frammbommar för mycket så hon landade på 2+3 fel och en 5 plats av 12. Helt ok.
 
Är nöjd med donnan. Hon fattar dedär med frambommar så småningom och att korrigera bara för att jag kan är onödigt. Som Cec sa, "lika bra att lära dom rätt från början"!
 
Tävlade även Tuss i msv som inte var så taggad och Hidéki i eliten som var jätterolig och lätt att hoppa med! :D
 
Är jättetaggad till helgen då Hanna och Nattis kommer och sover över till Norrbottens Adventscuper. Kom på dom ni med!
 
//Linnea

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hanna ska sova en natt* ;)

2012-11-18 @ 22:27:14
URL: http://Http://Hannaasliv.blogg.se
Postat av: Emma

Finkaninerna, kul att det gick så bra!

2012-11-18 @ 22:30:56
URL: http://fotoryttarnas.se
Postat av: Elin

Elwis är så himla fin!! Tror också att certet är nära!! :D
Och det ser bra ut för lilla Sväva, jättefin hon med ;)

2012-11-19 @ 07:11:41
URL: http://starsbilder.blogg.se
Postat av: Beatrice

Håller med Elin:) Elwis ser jättefin ut:) Framtida pojkvän till Trixa? Sväva såg fin ut för att vara första tävlingen:)

2012-11-19 @ 17:25:08
URL: http://ebstli.blogg.se
Postat av: Greta

Ey du jag messade dig om söndag igår ;)

2012-11-19 @ 18:33:49
URL: http://www.kaninbodan.bloggplatsen.se

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0