Känner mig bortskämd!

Igår såg jag att jag hade hela 39 följare via Bloglovin! Kul att folk gillar min blogg :D
Jag är ju också bortskämd med en massa kommentarer (vilket är sjukt roligt) och en hel del läsare, igår var det 72 unika besökare (Y)
 
Nice!
Bara för att vara en vanlig kaninblogg så är jag väldigt nöjd.
 
På senaste tiden har jag bloggat mycket om min bäbis, så nu passar jag på att informera er lite om Elwis hälsotillstånd.
 
Han är typ helt återställd i magen nu, man bör bara vara lite försiktig med grönsaker och gräs. Pälsen är hyfsat fin, lite ruggig men det beror bara på fällningen och så. Han skuttar och är som vanligt på den aktiva fronten så därför har jag bestämt att han får starta Elit rak ock krokig (debut i krok) i helgen vilket blir spännande eftersom han aldrig hoppat i ett ridhus förut.
Det enda som inte är som förut är att han har blivit skygg och lite smårädd vilket är grymt irriterande. I don't like rädda tamdjur. Så ska dom inte vara. Jag har dessutom inte sådär jättemycket lust att bråka med honom varje dag så han får typ inte så himla mycket människokontakt som han hade behövt heller. Därför ska jag sluta sitta framför datorn nu och gå ut till odjuret.
 
Min busiga gosse i våras ♥
 
//Linnea

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Du ska du inte skaffa en hare... Har kämpat länge med Hops och han är fortfarande rädd...

sv: Jobbigt med prov... Vilka ämnen? Skönt att snön är borta. Tycker att det kan vänta ett tag till innan det blir vitt.

2012-10-18 @ 17:18:01
URL: http://ebstli.blogg.se
Postat av: Sara

Oj, många läsare! Jag som tycker jag har många som brukar ha runt 10 läsare när jag väl bloggar. Vad roligt :)

Sv: Självklart kommer det bilder ;)

Svar: Hehe ;)
//Linnea

2012-10-18 @ 19:15:43
URL: http://beautifulskaniner.blogg.se
Postat av: Maja

Hej din lillasyster Lovisa har tipsat mig om din blogg och sen har jag varit inne här ungefär varannan dag! Den är jättebra:)

Svar: Hejjsan! Va kul att du gillar den! Har du kaniner? =)
//Linnea

2012-10-18 @ 20:58:22
URL: http://www.minaluftisar.n.nu
Postat av: Anonym

Vad heter du i efternamn? :P

Svar: Lol! Du tror att jag säger vad jag heter i efternamn till nån Random som är anonym? Nejtack!
//Linnea

2012-10-20 @ 22:37:56
Postat av: Maja

Nej eller jo fast dom bor hos min mammas kompis. Det är en lååång historia......

2012-10-26 @ 15:01:04
URL: http://www.minaluftisar.n.nu/

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0