Liten svar på tal #Stjärnstoft

Har fått några frågor ang bäbisen som jag tänkte ta i ett inlägg så jag slipper svara på samma frågor.
 
Vad ska hon kallas?
Jag har inte funderat ut något smeknamn än, men det kommer förhoppningsvis. Tillsvidare kallar jag henne bäbisen, snuttan och fining men det är inga riktiga smeknamn.
 
Vad har hon för färg?
Hon är isabellabrokad, fast hon är väldigt speciellt tecknad. När hon var en pytteliten bäbis så hade hon en ål och prickar över hela kroppen och huvudet/öronen var färgade. Nu är hon riktigt fin och charmig. Inte ofta man ser en sån fin kanin om jag måste skryta ;)

Här är kullen endast några dagar gammal. Foto: Maria Knutsson
 
När får hon debutera?
Om 10 dagar blir hon 3 månader och då tänkte jag börja selträna henne. Sen när hon är 3 mån och 2 v så börjar vi med hoppningen lite smått. Jag har ingen stress med att debutera, hon får ta den tid hon behöver och dessutom har vi bara 1 tävling i slutet av november.
Debuten blir alltså 24-25 november!
 
Är det blod på dörren?
Jamen klarre! Nää såklart... Jag brukar måla mina hinder där eftersom det är golvärme på golvet så färgen torkar snabbare. Mamma blir galen om hon ser att det har sprättat. Hahah! Hoppas att hon inte kikar in här på bloggen :P
 
Sen vill jag bara be er snällt att inte skriva anonymt, jag fullkomligt HATAR det. Se till att stå för det du skriver och kommenterar! Ibland tar jag bort jäkligt hemska kommentarer, vill undvika det tack...
 
Älskipälski ♥ Fööör perfekt! ♥
 
//Linnea
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh så söt! Vilken uppfödare kommer hon ifrån? :)

Svar: Khaos Hoppkaniner :)
//Linnea

2012-10-08 @ 19:33:19
URL: http://sunrays.blogg.se
Postat av: Beatrice

Kan inte annat än att hålla med om att hon är hur söt som helst!<3 Måste erkänna att jag funderade ett tag också på om det var blod på dörren, men kändes dumt att fråga och hade svårt att tänka mig att det skulle vara det;)

2012-10-08 @ 21:40:35
URL: http://ebstli.blogg.se

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0