Regnet öser...

Idag, och hela denhär veckan har jag varit och "jobbat" i stallet hela dagen så hela min kropp känns utsliten och trött. Inte nog med det! Rengnet har forsat ner heeela dagen...
 
Igår red jag en hopplektion på Tåtte och jag kommer även att hoppträna imorrn! Är typ i stallet hela tiden nu känns det som :P Inte för att det är något dåligt.
 
          Bilder på min fina Elwis från igår då det inte regnade.
På lördag så hämtar jag ju min knubbsäl! Khaos Stjärnstoft ♥
Även kolla på SM, träffa lite folk och sånt :D
 
//Linnea
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Vilken sötnos:) Längtar till sommaren när jag ska köpa en ny kanin:)

Svar: Spännande! :D
//Linnea

2012-10-04 @ 17:21:57
URL: http://ebstli.blogg.se
Postat av: KaramELLEN

jag längtar tills du får hem den lilla sälen :D
SV: visst är hon :3

Svar: Jag med! :D
//Linnea

2012-10-04 @ 17:56:46
URL: http://www.karamellen-ellen.blogspot.com

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0