Tagga träning!

Jahapp på kör jag träning imorrn kl 11! Kom till mig så bestämmer vi allihop om vi ska gå till skolans grusplan eller bara träna nedanför mig på grusvägen. Jag är så taggad för att träna min kaninbäbis! :D
Vi ser också ut att bli minst 3 st som tränar vilket är jätteskojj.
 
Bäbisen har nu fått ett smeknamn, SVÄVA! Heheh, om jag inte känner att det passar så får hon kallas något annat. Aja, det blir nog bra =)
Hon växer så det knakar och ligger på 1,5 kg nu. Hon blev 3 mån förra veckan så hon är väl i lagom storlek sen som vuxen! :D Känns skönt att veta att hon iaf kommer gå om plutte Elwis som väger ca 2 kg...
 
Elwis ska nog inte få träna, han hoppar ju Eliten så fint så han får vila och chilla i hagen. Lakritz kanske får hoppa svår, fast det tar så mycket på hennes självförtroende så jag kanske skippar det. Men jag får se.
 
Har planerat att fara och tävla i ACKH den 11 (kanske den 18, beror på hur det går på matta), så det blir kul! Hoppas att fler från Norrbotten far då, för jag ska åka!
 
Nu ska jag ut och snickra... *Heheh*
 
//Linnea

Kommentarer
Postat av: Angelica

så söt smeknamn hon har :D

2012-10-26 @ 17:08:33
Postat av: Sara

Åh, Sväva! Vilket fräckt namn :3
Svar: Det blir en kull mellan Sid och Doris isf :) Bianca har/haft lite aggrisonsproblem så vill inte avla på henne. Leon & Nora är ju bara "kelisar" =)

2012-10-26 @ 23:50:56
URL: http://beautifulskaniner.blogg.se
Postat av: KaramELLEN

snickra vad o.O

2012-10-27 @ 09:32:10
URL: http://www.karamellen-ellen.blogspot.com
Postat av: Sara

Svar: Nä, då spelar det ju ingen roll ;) Spån tycker jag verkar bättre att ha på vintern än torv för torvet fryser i buren har jag märkt. Det är även kallare så jag kommer nog börja använda spån igen när detta är slut :) torv kanske e bra på sommaren för det är väldigt mjukt att ligga på emot vad spån är :)

Doris har fått 93,5p som det står i inlägget ;)

2012-10-27 @ 15:37:20
URL: http://beautifulskaniner.blogg.se

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0