Hopptränat!

Idag kom Amanda, Angelica och Daniella över och hopptränade med sina kaniner hos mig =)
 
Khaos Stjärnstoft
Sväva hoppade fint och noggrant med lagom fart. Inga frambommar rök idag inte!
För min del var det bara att springa så långt bak som möjligt, annars vände hon sig om och stirrade bittert på mig så då var det bara att vända henne om igen och fortsätta.
Är jättetaggad inför krok msv debuten på tävlingen den 13! :D
 

Lilla Lakritz
Lakritz var ovanligt taggad och hoppade med mycket Power! Hon klarade alla möjliga svårhinder och jag tror att hon får följa med på nästa tävling... ;)
Dock behöver damens kondis tränas upp. Hon la sig i snödrivan efter jag hade hoppat klart (2 rundor på 7 hinder).
Finaste Lakritz kämpar på i svåren ♥
 
 
//Linnea

Kommentarer
Postat av: My

Vars är tävlingen den 13 april nånstans?

2013-04-01 @ 18:34:13

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0