Inte tävlat på över en månad =(

Imorrn är det tävling i Svävast, äntligen säger jag för min del. Det enda kruxet är att det inte är någon elitklass så jag får inte tävla min prins ='(
Det blir nog att åtmintone hoppa höjdhopp elit med Elwis om det är tillräckligt många startande för cert.
Jag ska även hoppa Sväva i msv krok och aspirant döma 3 klasser. Jag tror att jag får bygga banan och göra allt själv typ, det enda domaren som övervakar mig ska göra är att berätta om jag gör fel i något. Är inte säker om det är så, men hoppas det i alla fall! Då känns det som att jag är en domare med licens hahha =D
 

Finaste bäbis Elwis ♥

//Linnea

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh vad söt bild på bäbbe-Elwis! :D

2013-04-12 @ 21:39:10
URL: http://bunnycottage.blogg.se

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0