Konstigt väder

Jag har inte varit så sugen att aktivera mina kaniner utomhus på ett tag. Kan det bero på att det är skitskumt väder ute nu? Det är som dimma ute i luften hela tiden och det regnar och blåser konstant. Det är ju bra på ett sätt eftersom snön smälter mycket fortare då, men det är jobbigt med skitiga och blöta kaniner =(
Tacka vet jag vinter och minus 5! ♥
 

Sväva diggar vintern ;)

Nu ska jag ut och snickra lite på Muminhindret (om jag orkar gå till garaget) och sen blir det stallet!
 
//Linnea

Kommentarer
Postat av: Hedda

Alltså, det är hur äckligt som helst ute! och kaninerna blir leriga och sura! och så fäller de, och så tar man i dem med blöta händer, och får päls precis överallt...:-(

2013-04-17 @ 21:47:24
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se
Postat av: Anonym

Oj, stackare här va det 15 grader :O

2013-04-18 @ 20:19:08

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0