Regn i februari...

Idag var det som varmast 6+ och regn!! Vart är världen påväg? Vill inte att snön ska smälta nu ju...
 
Imorgon har jag inplanerat en liten hoppträning (medelsvår och svår) med Viktoria. Jag ska hoppa Lakritz av mina egna och Vickes lurvisar ;D
 
På lördag blir det tävling i totohallen i Boden (rak x2), då ska jag starta Elwis i eliten och Sväva i lätten. Är kanske bara halva dagen och tävlar eftersom jag har lite andra planer pågång... xD

Här får ni en bild på Sväva och Elwis ↓

Elwis framtand har vuxit ut igen och är helt normal. Tur att den inte blev vriden!
 
//Linnea

Kommentarer
Postat av: Paulina

Hahaha, norrlänningar alltså.. Jag är fortfarande svinsur att inte all snö här smält bort, det är bara några få fläckar kvar ;) #teamhatesnow

2013-02-28 @ 22:45:47
URL: http://Http://happypau.blogg.se
Postat av: Gabriella

Jag väntar typ bara på att marken ska torka upp, och vad bra att Elwis tand har vuxit ut och att den inte blevit vriden:)

2013-03-01 @ 10:59:16
URL: http://storugnshk.blogg.se

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0