Lilla Sväva har växt och blivit stor!

Fotade Sväva idag så ni får se hu förändrad hon har blivit sen jag for till Thailand.
Hon har tillåmed fått en liten dubbelhaka! Ajaj :s
1 dl pellets från och med nu...
 

Sväva har verkligen min drömkanins kropp, långbent (när hon vågar sträcka på sig), nallebjörnsface och hängöron. Ett plus på det är att hon är urgo och jättesnäll ♥
 
Måste ta och väga henne och se hur mycket större hon har blivit. Sist jag vägde henne var för ca 5 v sedan och då vägde hon 1,8 kg, nu är hon snart 6 mån.
 
En annan sak hon måste träna på är olika miljöer. Hon är så stel och nervös på nya platser, så vi kör promenader minst 5 ggr i veckan så hon tränar upp sig inför alla tävlingar.
 
//Linnea
 

Kommentarer
Postat av: Wilma

Precis din "dröm kanin" fin tjejen <3

Men det där är ingen riktig dubbelhaka har du sett Tsi elr? ;D

2013-01-09 @ 16:03:41
URL: http://ebbawilma.blogg.se

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0