Nöjdare än nöjdast!

Idag känns dagen helt fulländad!
 
Började med att klippa klorna på Svävabus för första gången. Jag la henne på rygg i mitt knä (första gången det med) och gissa vad? Hon låg och tuggade nöjt och verkade tycka att det var jättemys att bli kliad på magen hahah! Enda kaninen jag vet som inte försöker vända sig och inte sprattlar när man ska klippa klorna.
Hon var så avslappnad i tassarna så klorna var svåra att hålla fast i eftersom dom var så lealösa.
Fina Sväva, hon är så menlös och galet snäll ♥
 
 
Testade även nykameran, den är såå bra!! Synd bara att den är för smart för mig... Kan inte utnyttja den till fullo då jag inte är så bra på att ställa in osv. Få ta och be nån om hjälp! :s
 
//Linnea

Kommentarer
Postat av: TheEL

haha, naw s söt :3

2013-01-20 @ 20:01:43
URL: http://karamellen-ellen.blogspot.com

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0