Resultat och lite annat!

Jaha, då var jag, Linnea, hemma igen från Thailand (efter 3 veckor).
 
Det har gått bra för Elwis och Lovisa i Kista. Som sämst gick Elwis på 3 fel och bäst 0 fel.
Han blev placerad i Stockholmstrofén (plats 20) och fick en bamserosett! Jag hoppas att det finns filmer och ev bilder att erbjuda er snart :D
 
 
Sväva och Lakritz är hemma nu, Elwis befinner sig fortfarande hos skötaren Lovisa. Sväva har vuxit en hel del sen sist jag såg henne. Nu är hon typ större än lilla Elwis :o
 
//Linnea

Kommentarer
Postat av: Elin

Elwis är ju bara fööööör duktig!! Synd att jag inte såg honom när jag var där :( klantigt av mig!! Kul att du är hemma igen! :D

2013-01-07 @ 21:23:32
URL: http://www.starsbilder.blogg.se
Postat av: Julia

Hej! Fick elwis något cert och hur många har han nu? 😊

Svar: Nopp, men han kom 2 placeringar ifrån certet en dag :)Han har ett i krok (han hade haft ett i rak också om jag inte rev ett hinder åt han, life is a bitch :P)
//Linnea

2013-01-07 @ 21:56:10
Postat av: Beatrice Rudberg

Varmt välkommen hem till kalla Sverige:)

Svar: Tackar! ;)
//Linnea

2013-01-07 @ 22:14:35
URL: http://coloursforlife.blogg.se/
Postat av: Emma

Nu väntar vi alltså med spänning på att få se rosetten. ;)

2013-01-08 @ 07:03:29
URL: http://fotoryttarnas.se

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0