Såå sugen!

Jag är så sugen på att göra en septum! Är dock lite till och från om jag skulle passa i det.
Bra saker är att den går att dölja om man inte vill ha den längre då ärren inte syns och när allt kommer omkring så har jag ändå så stor näsa så det skulle inte bli värre. En dålig sak är att många tycker att det är det ondaste stället att göra hål på. Vill ändå ha! Har aldrig velat ha någon speciell piercing förut men nu helt plötsligt blev jag nyfiken på en.
 

Tigris har en septum hahhah!
 
Tror att jag ska önska mig en i födelsedagspresent ;)
Inte så kaninrelaterat inlägg, men jag har inte så mycket att skriva om på kaninfronten.
 
//Linnea

Kommentarer
Postat av: Alva

Det är snyggt så du borde göra det :)

2013-01-25 @ 17:24:59
URL: http://alvajonasson.blogg.se
Postat av: TheEL

vill oxå ha någon sorts piercing :D

2013-01-25 @ 17:51:23
URL: http://karamellen-ellen.blogspot.com
Postat av: evelina

Hej,
Jag har nyss börjat blogga om kaniner som du,
Du ee min stora "Idol" Eller vad man nu ska säga,
Så min fråga är:
Hur blir man bra på att blogga om kaniner, o vad ska man tönka på så läsarna tycker att det ee kul o läsa?

2013-01-25 @ 18:47:15

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0