Svar på tal + lite nya bilder!

Från Lisa:
Hur många "kompost-galler" har du i din hage? Den är ju enorm! :) Tacksam för svar
 
Svar: I den hagen som är i filmen då jag klickertränar är 20 kompostgaller stor. Skulle gärna ha en större om vi hade större plats att ha den på...
 
Från Julia:
Häftigt! Nu blir jag sugen på att lära mina kaniner tricks med klickern :) Vart har du köpt din targetstick? :)
Svar: Kul att det inspirerar dig! Kika några inlägg ner så ser du hur man gör en egen :)
 

Orkar inte ens fota min svarta mongokanin... Hon blir så svart hahahah D:
Bilderna är ofixade. Har huvudvärk och vill inte sitta vid datorn mer.
 
//Linnea

Kommentarer
Postat av: Nadja

Första bilden på Sväva, dööör.. :3

2013-01-24 @ 18:36:53
URL: http://smasotaniner.blogspot.com/
Postat av: Nadja

...Så söt *Irriternade internet..* ;)

2013-01-24 @ 18:37:43
URL: http://smasotaniner.blogspot.com/

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0