Svar på tal!

Från Evelina:
Hej!
Jag har nyss börjat blogga om kaniner som dig. Du är min stora "Idol" eller vad man nu ska säga, så min fråga är:
Hur blir man bra på att blogga om kaniner, och vad ska man tänka på så att läsarna tycker att det är kul att läsa?
 
Svar: Kul att jag har en "idol" hahah =D
Mina bästa tips är att alltid uppdatera bloggen dagligen så man håller igång bloggen, skriv bra utformade inlägg med nya helst ovisade bilder. Skriv saker som känns roligt att skriva om och saker som du skulle tycka var kul att läsa.
Lycka till med bloggen!
 

En av mina första 4 gerbiler. Feta Puff </3
 
//Linnea

Kommentarer
Postat av: Hanna

du håller gerbilen lika proffsigt som jag på bilden :'D

2013-01-27 @ 21:50:09
URL: http://hannaasliv.blogg.se

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0