Att öva på

Här kommer lite saker som mina kaniner behöver öva på inom hoppningen.

Elwis
Den enda saken jag tycker att han borde bli bättre på är att fokusera mer på hindrena istället för att bara springa och hoppa. Önskar att han bara kunde stanna upp och fundera över de hindret han tycker är konstigt istället för att bara springa ännu fortare och typ totalkrascha. Helt enkelt sluta stressa. När han inte stressar bryter han inte heller ut något. Hatar korrigeringar med Elwis :P

Lakritz
Det Lakritz borde bli bättre på är att bli säker i svåren. Lika säker som hon var/är i medelsvår. När hon är säker i svår så kommer hon få högre fart på köpet vilket gör henne grymt duktig och rolig att föra! :D
Nog är det allt läskigt att hoppa högt tycker Lakritz.
 
Sväva
Hopplöst fall, höll jag på att säga. Nää men Sväva måste mogna och sluta brunsta! Det är verkligen inget fel på hennes kapacitet, det är bara allt slarv och fetmagen som hon måste lyfta upp. Hennes språngkurva är hög efter att hon passerat hindret, vilket leder till att en massa jäkla frambommar flyger med. Platta hinder hoppar hon, men river längst fram eller längst bak. Hon är slapp helt enkelt!
Tur för henne att hon är söt.
 

Jättefina Lakritzo ♥

//Linnea

Kommentarer

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0