Nu har jag lite att blogga om

Det har hänt massor sen sist jag bloggade. Elwis och Sockas bäbisar har hunnit bli 9 veckor och jääätte snygga, jag har ridit min sista ridlektion för sommaren, jag har varit på uppvisning och prova-på hoppning i Råneå, Greta har varit på besök hos mig och imorgon kommer Hanna och sover över ända tills helgen då vi drar ner till Jörn till midnattsolscupen! :D
 
Bjussar på några bilder sen Uppvisningen och prova-på hoppningen i Råneå.
Love chillar på filten
Axina hoppar en lättbana
Lovisa och Misty kör prova-på hoppning med barnen
Elwis kelutställdes och kom 3:a efter 2 st rexkaniner födda för utställning så jag e jättestolt! :D
Bobbie kelutställdes också och fick 0.5 poäng mindre än Elwis, så han kom 4:a
Jag, Hanna och Lovisa spexade lite innan vi for hem 

//Linnea

Kommentarer
Postat av: Greta

Oh min hoppstjärna ;D

2013-06-19 @ 21:55:36

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0