Arg som en varg!

Min bäbis är såå pissed of hela tiden nu. Vill knappt sätta in händerna i buren för att hämta vattenskålen utan att hålla stenkoll på hennes käft. Försökte göra lite utlopp för ilskan med en första msv rak hoppträning, men gissa hur det gick...?
Så fort man släppt ner Sväva på marken så lägger hon sig ner och bara rullar om man ens försöker peta i henne. Var tvungen att motstå en impuls av att ge henne en dask i baken, men det lär ju inte bli nå bättre så jag lät bli (haha va plågit det lät).
 
Jag lät henne faktiskt träffa Lakritz som hade lust att sätta tänderna i hennes söta ansikte så då blev det lite fart på snuskot (det lät ännu plågigare).
 
Dock så hade inte Sväva någon gräns mellan 0-100 så hon stressade järnet efter det och jag vet inte om det blev så bra ändå... Hoppa kan hon, men i såndär stress så lär det inte bli kul för någon av oss.
 
Syster han knappt med att fota henne, varav usla bilder men ni får överleva.
 

Hahah ni ser ju på bilden ovan att det gick lite föör fort:
 
Hoppas att ni fatta något av detta dravliga inlägg. Nu ska jag ut och springa med energiknipparna och sen blir det stallet!
 
//Linnea

Kommentarer
Postat av: sara

Sv; Jo stora är dom då inte ;)

2013-03-15 @ 20:41:24
URL: http://beautifulskaniner.blogg.se
Postat av: Anonym

Hedda är också förbannad nu och brunstig, men det börjar bli bättre. ;)

2013-03-16 @ 08:17:26
Postat av: Kajza

Du får ha tålamod, Linnea. =) Förhoppningsvis är det en övergåeende fas. =)

2013-03-18 @ 12:55:42
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se
Postat av: Carolina - Beridare på Stall Assla

Haha oj då, humörssvängningar ;)

2013-03-18 @ 15:34:19
URL: http://asslatjejerna.se
Postat av: Elin :)

kollade igenom några av dina byggen, dom är as fina :D
Kan du säga hur du byggde X:et, ritning osv? :)
//Elin :)

2013-03-20 @ 20:45:17
URL: http://kaninliv.bloggo.nu

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0