Inget fel på Elwis hoppförmåga inte

Fotade somsagt kaninerna igår och tänkte visa en kul bild jag lyckades fånga när Elwis hoppar upp i sin bur som han alltid brukar göra efter att vi varit ute på promenad.
 

Ganska högt som ni ser. Buren är 80 cm hög och kolla hindrena bredvid (främst längdhindret som är 1 m högt). Han måste vara ca 90 cm högt upp i luften =O
Han brukar hoppa in i väggen eller träffa öppningen lite fel ibland, det är det jag tror är orsaken till att han slog av sig sin ena framtand för ett tag sen. Tur att den har växt ut fint igen =)
 
Elwis saknar inte hoppförmåga inte i alla fall!
 
//Linnea

Kommentarer
Postat av: E M I L I A S A M U E L S S O N

haha lasse brukar göra samma sak! dock inte på så hög höjd men jag blir alltid jätterädd haha, tror han ska hoppa in i väggen och dö... typ xD

Svar: Hahahah! xD
//Linnea

2013-03-27 @ 18:30:54
URL: http://brkryttare.blogg.se

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0