Viktigt med kvalitetstid ibland

Igår hade jag verkligen inte en bra dag i kaninväg, hade lust att sätta ut alla på blocket (skulle ju såklart inte göra det ändå) så idag när jag slutade skolan kl 11 efter att ha gjort nationella prov från kl 8 bestämde jag mig för att ha lite kvalitetstid med djuren.
Jag pysslade lite i kaninbodan först, sen klippte jag klor och borstade alla fällande pälsar, gosade och gav dom lite godis när dom gjorde ett trix och tillsist tog jag ut alla i sele på en foto-promenad. Kände att denhär dagen behövdes, så nu är jag och kaninerna glada igen (utom Sväva då). Det var så skönt väder och strålande sol. Ett påsklov behövs verkligen!
 
Har förresten inte visat rosetterna från Kistamässan och SM:et, så här kommer dom:
Det är dom största på bilden och jag fullkomligt älskar dom! Fina va?!
 
//Linnea

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jätte stora och fina! :D

2013-03-26 @ 19:13:58
Postat av: Beatrice Rudberg

Verkligen jättefina^^

2013-03-26 @ 21:53:14
URL: http://coloursforlife.blogg.se/

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0