Hopptränat!

Blev sugen på att hoppa kaniner så släpade fram hela hinderbanan med vattengrav och allt i min ensamhet.

Sävast Ch Wentworth
Det känns skönt att min kille är tillbaka. Elwis gjorde mig fundersam från förra tävlingen då han totalfailade i både rak och krok så jag kände att jag behövde hoppa med han hemma för att se om han har blivit usel haha! Tänk så fel jag hade, han var finare an aldrig förr ;)
Den enda invändningen jag har på Elwis är att han måste lita på sig själv mer och satsa allt mot hindret istället för att springa allt vad han har åt sidan.

Här får ni en liten film som jag gjorde på han. Kolla så grymt söta fotslängningar han gör och ignorera mitt usla redigeringsjobb över kombinationerna, visste inte riktigt hur man gjorde "slowmotion" så det hände något... xD
 
Så jävla fin han är!

Khaos Stjärnstoft
Sväva skötte sig toppenbra och hoppade fint. Hon fick också se en vattengrav för första gången i sitt liv vilket hon inte tyckte var något problem.
Sen när jag hoppat klart med henne (hon fick vara i hagen då) och höll på att plocka ihop hindrena så ser jag en lös räser Sväva springa omkring på baksidan. Får typ panik och börjar tokböla för att jag var så rädd att hon skulle sticka. Som tur var stod dörren till kaninbodan öppen så hon sprang in och nosade på jätte förbannade Lakritz. Jag tassade in, stängde dörren och tog fast henne. Phuu! Jag hade fullkomligt dött om hon sprungit ut i skogen på baksidan D':
 


Lakke fick ruttna i hagen. Hon är så brustig så jag avlider.

//Linnea

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gud va duktiga dom är! :D

2013-05-05 @ 10:00:43
Postat av: Maja

oj vad fina kaniner och bilder!<3

2013-05-07 @ 19:13:38
URL: http://majalundgren.blogg.se

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0